CITIZEN WATCH SERVICE

Διαδικασία

  1. BHMA 1 – Από εσάς

    Μπορείτε να μας φέρετε το ρολόι σας στο CITIZEN SERVICE CENTER καθημερινά μεταξύ 10π.μ. - 5μ.μ. & τα Σάββατα μεταξύ 12μ.μ. - 3μ.μ.

    Εάν δε βρίσκεστε στην Αθήνα, ή δε σας εξυπηρετεί να φέρετε το ρολόι σας στο Σύνταγμα όπου βρισκόμαστε, ενημερώστε μας για τη τοποθεσία σας ώστε να σας δώσουμε συγκεκριμένες οδηγίες για την αποστολή του με τη SPEEDEX Courier.

  2. ΒΗΜΑ 2 – Τεχνικός έλεγχος

    Μετά τη παραλαβή του ρολογιού σας στο CITIZEN SERVICE CENTER το εξετάζουμε προσεκτικά ώστε να διαπιστώσουμε τυχόν βλάβη & να κοστολογήσουμε την επισκευή του. Σας ενημερώνουμε σχετικά & επισκευάζουμε το ρολόι σας μετά τη σύμφωνη γνώμη σας.

  3. ΒΗΜΑ 3 – Επισκευή

    Οι εξειδικευμένες επισκευές & τα service στο CITIZEN SERVICE CENTER γίνονται με γνώση & σεβασμό για τα ρολόγια & τους κατόχους τους. Επισκευάζουμε τα ρολόγια CITIZEN με φροντίδα, προσήλωση στις τεχνικές προδιαγραφές, στο συντομότερο δυνατό χρόνο, με απόλυτο κριτήριο την ολική ποιότητα των τεχνικών εργασιών.

  4. ΒHMA 4 – Πιστοποίηση

    Αφού ολοκληρώσουμε την επισκευή του ρολογιού σας & παρακολουθήσουμε τη καλή λειτουργία του, εκδίδουμε πλήρες Πιστοποιητικό/Εγγύηση για την επισκευή του.

    Το Πιστοποιητικό/Εγγύηση περιλαμβάνει τη περιγραφή των τεχνικών εργασιών που έχουν γίνει στο ρολόι σας, τυχόν παρατηρήσεις σχετικά με τη λειτουργία του & τις Γενικές Οδηγίες για τη σωστή χρήση & προστασία του.

  5. ΒΗΜΑ 5 – Προς εσάς

    Το Πιστοποιητικό/Εγγύηση της επισκευής του ρολογιού σας αποστέλλεται ηλεκτρονικά, στη διεύθυνση email που μας έχετε δώσει.

    Όταν δείτε στο email σας το Πιστοποιητικό/Εγγύηση για την επσικευή, το ρολόι σας είναι έτοιμο & μπορείτε να το παραλάβετε.

    Εφόσον μας έχετε στείλει το ρολόι σας με courier, θα σας το επιστρέψουμε με δική μας φροντίδα, μέσω της SPEEDEX Courier, στη διεύθυνση που μας έχετε υποδείξει.